Sign Up | Forgot Password?    
 

Views:1694
americanBEAUTY  Send Private Message
Status: love me or hate me, i'm still an obsession
Real Name: Ashleigh Marie
Gender: Female
Birthday: 06/24/1986
Country: USA
State: Texas
Registered: 01/02/2010
Last Visit: 11/27/2015 12:22 PM
 
Let's see...about me...hmm. Well, I'm a summer baby (ftw <3) annnd I cannot wait until this summer. Hopefully I'll be celebrating the big two-four in New York City with my bee.eff.eff Ana! Um, I love music, movies, I'm in college. Attending two colleges (insane much!?) annnd I cannot wait to finally finish that shit! I think that's all you effers need to know about moi.
 
My music tastes vary from rock to some rap, hip-hop to latin/dance-hop/freestyle, and yes even some country and oldies. Don't ask, it's what I grew up on, lmao.

Paramore, Evanescence <3, Christina Aguilera, Frankie J, Linkin Park, My Chemical Romance, Hollywood Undead, Tokio Hotel, Mariah Carey, Def Leopard, Journey, Aerosmith, Porcelain and the Tramps <333, Nickleback, Breaking Benjamin, Shinedown, Daughter <3, and sooo many others.
 
Um, I really haven't been watching much tv lately, outside the occassional Raw, Smackdown and TNA events. I love the classics though, Friends, Will & Grace, Still Standing, Reba, Law & Order: SVU <333, umm..House Hunters, Real World, Real World/Road Rules challenges, reruns of The OC, One Tree Hill, I Love Lucy, Melrose Place & Beverly Hills 90210 (the originals, eff the new shit...laaame!). Outside of a few shows, I HATE reality tv!
 
<< Prev  1  2  3  4  Next >>       
 
<< Prev  1  Next >>       
TheFranchise  Send Private Message
02/08/2010 10:51 AM

Why do you even have an Aimoo account? You're barely even on it. Kinda defeats the purpose of having it.
TheFranchise  Send Private Message
01/12/2010 4:54 PM

You know you're great, right? Just had to say it.